Na czym oprzeć pomysł?

Własny biznes to coś, na co poświęcimy wiele sił, nie tylko fizycznych, ale także umysłowych i emocjonalnych. Niektórzy te siły spożytkowali w tak mądry sposób, że dzisiaj mogą się cieszyć ogromnymi zyskami. Zainwestowali na samym początku w dobry pomysł. Tak właśnie było z firmą, która wprowadziła okulary dla czworonogów. Nie mają one na celu dodać uroku pieskowi, ale przede wszystkim chronić oczy pupila przed owadami, piaskiem, czy bakteriami. W taki sposób, firma zwróciła się do potrzeby, która jeszcze nie została zaspokojona na rynku, a taki wysiłek poskutkował szybkimi i dużymi wpływami. Inna działalność rozpowszechniła alkohol w tubkach. Nie każda kobieta chce wyjść ze sklepu z piwem, albo wódką pod pachą. Czy to przystoi? Za to zgrabna tubka to wspaniała alternatywa, bo zmieści się w każdej, nawet najmniejszej torebce. Kiedyś tylko parę drinków, dzisiaj już mnóstwo ekskluzywnych alkoholi można kupić w takim mini wydaniu. Czy to nie ciekawe pomysły? Oczywiście, każdy musi znaleźć coś własnego. Ważne jednak, by próbując trafić w potrzebę klienta, zastanowić się, czego on tak naprawdę chce. Chociaż bardzo ważna jest nasza satysfakcja z pracy, to nie osiągniemy jej, jeśli będziemy próbowali zmusić ludzi do polubienia czegoś, co nas pasjonuje, a ich nudzi. Rzetelne badania, na pewno pomogą zminimalizować ryzyko nietrafionego pomysłu.