Biznes to interes i handel mający na celu przynoszenie zysku. Do jakiegokolwiek biznesu potrzebne jest zatrudnienie pracowników chyba że jest to niskobudżetowy biznes gdzie samemu można się tym zająć wiec w zasadzie jest to praca jak każda inna tyle tylko że jest się właścicielem. Świat który nas otacza korzysta z wielu przedsięwzięć i biznesów bo przecież dojazdy samochodem potrzebujemy paliwa a skąd je wziąć to każdy wie. Tak samo z kupnem samochodu ktoś je musi w końcu sprzedawać i już tworzy się koło biznesowe bo ma się odbiorców. Jedni zajmują się produkcją inni przewożą towary by dostarczyć je do sklepów i supermarketów dużymi tirami które przyjeżdżają z za granicy. Czyli biznesem można nazwać strukturę organizacyjną która przynosi zapewne spore dochody w każdej firmie prosperującej na rynku i nie wymaga również pracy samego właściciela bo ma on od tego ludzi. Zazwyczaj tylko właściciel podejmuje decyzje związane z każdym działaniem i przedsięwzięciem mającym na celu poprawę zysków i całej firmy a co za tym idzie to większe wynagrodzenie dla pracowników jeżeli firma podnosi swoje dochody. Każda ze stron jest wtedy jest zadowolona. Dlatego też prowadzenie własnego biznesu wymaga przede wszystkim odpowiedniej organizacji czasu pracy i podejścia do pracowników czy współpracowników.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Leave a Reply